fotobylinnea

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

alåha

Av Linnea Forssell - 31 augusti 2012 20:52

Alåha everyone.

Det här är min nya blogg , jag är om vi säger så här " MSP galen " så för er som råkar kika för bi här på min blogg som också spelar moviestarplanet så heter jag där SweetyLinnea.

Jag gjorde gubben i går så jag är bara i level 1 satt ni kanske inte vill adda mig för att jag inte är tillräckligt fin. ;3

Men de väljer ni själv. 

Här kommer några bilder från msp <3 love it. 

Min fame , starcoints och " diamanter " 

 Min artbook jag gjorde. ;D

Min önskelista TADAH! sen vare inge mer. 

/

cio cio , LINNEA. <' ;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Forssell - 1 september 2012 17:46

Hejsan svejsan everybody. Idag har jag varit ute typ halva dan , men de var de värt vi hade SKIT KUL! ;D  Jag var med två kompisar till o börja med .. dem heter Ebba 15 år och min andra kompis Cornelia 14 år. Vi gick runt och pratade o gapskrat...

Av Linnea Forssell - 1 september 2012 13:36

Hej igen , jag glömmde visa bilder sen i går. Och sen tog jag några extra när jag änndå höll på att mixtra med kameran o så. Nu kommer dem.   Här är min bff´s gubbe på msp. ( bff irl )         Min bästis gubbe igen, visst e hon fin? ;D     ...

Av Linnea Forssell - 1 september 2012 13:23

Godmorgon everyone. Här kommer en bild på mig , är inte om man säger så " snygg " men jag är inte en tönt iaf. ;D   ;   Jag tog den nu på morgonen så jag ser väldigt trött ut. c'; men aa , it´s me everybody.  LOOK AT ME I'M SO BEAUTIFUL. &l...

Presentation


Hej jag är Linnea och är 14. För er som spelar msp heter jag SweetyLinnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards